אורך: 10 ק"מ
רמת קושי: קלה
מסלול שמתאים לכולם! שביל מישורי וסלול לכל אורכו.
אורך: 10 ק"מ
רמת קושי: קלה
המסלול הקלאסי למשפחות שרוצות להתנסות ברכיבת שטח!
אורך: 15 ק"מ
רמת קושי: בינוני פלוס
זמן: כשעתיים וחצי
המסלול מתאים לרוכבים מיומנים בלבד! לא מתאים לילדים.
תיאור המסלול:
יוצאים מהמלון דרך השער הראשי ופונים ימינה ומיד שמאלה אל תחנת הדלק. לפני הכניסה לתחנה פונים שוב שמאלה אל טיילת סלולה הבנויה מאספלט, ורוכבים על הטיילת לאורך מטע זיתים עד שהטיילת תפנה מזרחה. בנקודה זו רואים מולנו מאגר מי קולחין, ומשם ממשיכים על הטיילת כשממול ניתן לראות את חוד עקב (הר שפיצי עם פס לבן שעולה אליו).
לאחר כ-2 ק"מ של רכיבה, הטיילת תפנה דרומה כשהיא חוצה את שדה צין וממול אפשר לראות את מדרשת בן גוריון.
מגיעים אל הגדר ההיקפית של המדרשה ונכנסים לישוב עם שביל האופניים, ומשם רוכבים לאורך הכביש של שכונת נווה צין כ-300 מ'. חוצים את הכביש לכיוון דרום מזרח, ורוכבים על המדרכה עד לכניסה לטיילת בן גוריון החדשה. כשנגיע לטיילת רוכבים מזרחה אל מצפה דור בו ניתן לעצור ולהנות מתצפית על בקעת צין.
משם ממשיכים עם הטיילת לכיוון דרום מערב עד אחוזת הקבר של דוד ופולה בן גוריון, ולאחר תצפית ומנוחה חוזרים על אותו המסלול אותו רכבנו בדרך הלוך.
– בכל נקודה במסלול ניתן להסתובב ולחזור באותו המסלול חזרה למלון.
– אין לרדת מהשביל הסלול והסימון במפה שבאפליקציה.
תיאור המסלול:
יוצאים מהמלון אל תחנת הדלק, לפני הכניסה לתחנת הדלק נפנה דרומה ונעלה על הטיילת החדשה הסלולה אספלט, נרכב איתה עד שתחצה אותנו דרך ג'יפים מדרום לצפון (יש שלט של רשות שמורות הטבע – ברוכים הבאים לשדה צין) נפנה צפונה ונעל על שביל המסומן בשטח בסמ"ש שחור אשר יוביל אותנו עד "מנחת בן גוריון".
בקצה המנחת הסלול אספלט נפנה לכיוון דרום וניכנס לשדה צין דרך שער מאולתר, לאחר כ 200מ' נעצור לתצפית על בקעת צין באתר הנקרא "מיצד צין" שהוא מיצד משוחזר אשר יושביו שמרו על חלק מדרך הבשמים שעברה במקום. נקודה מעניינת נוספת היא האנדרטה לזכרו של איתן מינץ – חבר בגרעין קיבוץ שדה בוקר שנהרג בדרכו לפטרה בשנת 1953 יחד עם ארבעה חברים. הגלעד ניצב כעשרה מטרים מהמיצד וצופה לכיוון פטרה.
לאחר מנוחה קלה נמשיך אל גן הפסלים המדברי, אשר ממנו ניתן לראות שילוב של נופי בראשית ייחודיים, נגיע אל קצה השביל, מנקודה זו ניתן לצפות על בקעת צין ונחל צין, ועל שיפוליו של רכס חתירה ורכס חצירה, ובימים טובים ניתן גם לראות בבירור את הרי אדום.
נחזור לכיוון מערב בשביל סמ"ש ירוק עד שנגיע למחסום אבן, (אם נשאר לכם כוח העבירו את האופניים מעל המחסום אבנים ותעלו על טיילת מדרשת בן גוריון החדשה אתם מוזמנים לרכב לכיוון מערב דרך שביל הנוף עד קבר בן גוריון ,חוזרים באותה הדרך ממנה הגעתם). לפני הגדר אבנים נפנה ימינה לכיוון צפון מערב על דרך שתוביל אותנו חזרה לאל טיילת האספלט, נעלה על הטיילת ונרכב חזרה לכיוון צפון עד לתחנת הדלק ומשם חזרה למלון.
שימו לב – השטח במסלול זה הוא בתולי ולא מעובד, ולכן תנאי השטח והמסלול משתנים מעת לעת בהתאם לאירועי מזג אוויר. להתמצאות מיטבית ונכונה במסלול, יש לרכב לפי ההוראות באפליקציה (ראו הסבר מטה).
תיאור המסלול:
יוצאים מהמלון לכיוון חניון הרועה וחוצים בזהירות את כביש 40. מתחילים לרכב מחניון הרועה לכיוון דרום, בכביש הישן המקביל לכביש 40. ליד בית הקברות של מדרשת בן גוריון והמטווחים של הגדנ"ע, פונים ימינה לתוך ערוץ המלא בטראסות חקלאיות מהתקופה הנבטית (ומכאן נגזר שמו). לאורך השביל ניתן לראות את אזורי המחקר של האוניברסיטה העברית. בשטחים אלו חקרו נושאים של נגר עילי וחקלאות מדברית.
השביל חוצה את כל רכס חלוקים ויוצא ממערב לרכס, בחלקו העליון של נחל הבשור, שם פונים דרומה על ציר המים. מצד שמאל ניתן לראות לימן – מעין חורשת עצים קטנה המושקת במי נגר – מי שיטפונות הנסכרים בסוללות עפר שמקיפות את החורשה.
בתחנה הבאה נראה את שרידי הדיר של קיבוץ שדה בוקר, מהימים בהם גידל הקיבוץ את עדריו בעצמו. למעשה, כל השטח בו מתנהל הטיול הוא שטחי המרעה של קיבוץ שדה בוקר.
מיד לאחר הדיר ניתן לראות את סכר בוקר, סכר מים גדול שנבנה על ידי קק"ל ולא עמד לו כוחו אל מול השיטפון הראשון שהגיע אליו, ופרץ אותו. הסכר לא תוקן.
לאחר הסכר אנו פונים מזרחה, חזרה לחניון הרועה, לאורך נחל הרועה. לאחר מכן נחצה בזהירות שוב פעם את כביש 40, ונחזור חזרה למלון.
שביל הטרסות הוא מסלול במגמת עלייה שבחלקים רבים ממנו צריך "לתת בראש"
אורך: 10 ק"מ
רמת קושי: קלה
מסלול שמתאים לכולם! שביל מישורי וסלול לכל אורכו.
אורך: 15 ק"מ
רמת קושי: בינוני פלוס
זמן: כשעתיים וחצי
המסלול מתאים לרוכבים מיומנים בלבד! לא מתאים לילדים.
תיאור המסלול:
יוצאים מהמלון דרך השער הראשי ופונים ימינה ומיד שמאלה אל תחנת הדלק. לפני הכניסה לתחנה פונים שוב שמאלה אל טיילת סלולה הבנויה מאספלט, ורוכבים על הטיילת לאורך מטע זיתים עד שהטיילת תפנה מזרחה. בנקודה זו רואים מולנו מאגר מי קולחין, ומשם ממשיכים על הטיילת כשממול ניתן לראות את חוד עקב (הר שפיצי עם פס לבן שעולה אליו).
לאחר כ-2 ק"מ של רכיבה, הטיילת תפנה דרומה כשהיא חוצה את שדה צין וממול אפשר לראות את מדרשת בן גוריון.
מגיעים אל הגדר ההיקפית של המדרשה ונכנסים לישוב עם שביל האופניים, ומשם רוכבים לאורך הכביש של שכונת נווה צין כ-300 מ'. חוצים את הכביש לכיוון דרום מזרח, ורוכבים על המדרכה עד לכניסה לטיילת בן גוריון החדשה. כשנגיע לטיילת רוכבים מזרחה אל מצפה דור בו ניתן לעצור ולהנות מתצפית על בקעת צין.
משם ממשיכים עם הטיילת לכיוון דרום מערב עד אחוזת הקבר של דוד ופולה בן גוריון, ולאחר תצפית ומנוחה חוזרים על אותו המסלול אותו רכבנו בדרך הלוך.
– בכל נקודה במסלול ניתן להסתובב ולחזור באותו המסלול חזרה למלון.
– אין לרדת מהשביל הסלול והסימון במפה שבאפליקציה.
תיאור המסלול:
יוצאים מהמלון לכיוון חניון הרועה וחוצים בזהירות את כביש 40. מתחילים לרכב מחניון הרועה לכיוון דרום, בכביש הישן המקביל לכביש 40. ליד בית הקברות של מדרשת בן גוריון והמטווחים של הגדנ"ע, פונים ימינה לתוך ערוץ המלא בטראסות חקלאיות מהתקופה הנבטית (ומכאן נגזר שמו). לאורך השביל ניתן לראות את אזורי המחקר של האוניברסיטה העברית. בשטחים אלו חקרו נושאים של נגר עילי וחקלאות מדברית.
השביל חוצה את כל רכס חלוקים ויוצא ממערב לרכס, בחלקו העליון של נחל הבשור, שם פונים דרומה על ציר המים. מצד שמאל ניתן לראות לימן – מעין חורשת עצים קטנה המושקת במי נגר – מי שיטפונות הנסכרים בסוללות עפר שמקיפות את החורשה.
בתחנה הבאה נראה את שרידי הדיר של קיבוץ שדה בוקר, מהימים בהם גידל הקיבוץ את עדריו בעצמו. למעשה, כל השטח בו מתנהל הטיול הוא שטחי המרעה של קיבוץ שדה בוקר.
מיד לאחר הדיר ניתן לראות את סכר בוקר, סכר מים גדול שנבנה על ידי קק"ל ולא עמד לו כוחו אל מול השיטפון הראשון שהגיע אליו, ופרץ אותו. הסכר לא תוקן.
לאחר הסכר אנו פונים מזרחה, חזרה לחניון הרועה, לאורך נחל הרועה. לאחר מכן נחצה בזהירות שוב פעם את כביש 40, ונחזור חזרה למלון.
שביל הטרסות הוא מסלול במגמת עלייה שבחלקים רבים ממנו צריך "לתת בראש"
אורך: 10 ק"מ
רמת קושי: קלה
המסלול הקלאסי למשפחות שרוצות להתנסות ברכיבת שטח!
תיאור המסלול:
יוצאים מהמלון אל תחנת הדלק, לפני הכניסה לתחנת הדלק נפנה דרומה ונעלה על הטיילת החדשה הסלולה אספלט, נרכב איתה עד שתחצה אותנו דרך ג'יפים מדרום לצפון (יש שלט של רשות שמורות הטבע – ברוכים הבאים לשדה צין) נפנה צפונה ונעל על שביל המסומן בשטח בסמ"ש שחור אשר יוביל אותנו עד "מנחת בן גוריון".
בקצה המנחת הסלול אספלט נפנה לכיוון דרום וניכנס לשדה צין דרך שער מאולתר, לאחר כ 200מ' נעצור לתצפית על בקעת צין באתר הנקרא "מיצד צין" שהוא מיצד משוחזר אשר יושביו שמרו על חלק מדרך הבשמים שעברה במקום. נקודה מעניינת נוספת היא האנדרטה לזכרו של איתן מינץ – חבר בגרעין קיבוץ שדה בוקר שנהרג בדרכו לפטרה בשנת 1953 יחד עם ארבעה חברים. הגלעד ניצב כעשרה מטרים מהמיצד וצופה לכיוון פטרה.
לאחר מנוחה קלה נמשיך אל גן הפסלים המדברי, אשר ממנו ניתן לראות שילוב של נופי בראשית ייחודיים, נגיע אל קצה השביל, מנקודה זו ניתן לצפות על בקעת צין ונחל צין, ועל שיפוליו של רכס חתירה ורכס חצירה, ובימים טובים ניתן גם לראות בבירור את הרי אדום.
נחזור לכיוון מערב בשביל סמ"ש ירוק עד שנגיע למחסום אבן, (אם נשאר לכם כוח העבירו את האופניים מעל המחסום אבנים ותעלו על טיילת מדרשת בן גוריון החדשה אתם מוזמנים לרכב לכיוון מערב דרך שביל הנוף עד קבר בן גוריון ,חוזרים באותה הדרך ממנה הגעתם). לפני הגדר אבנים נפנה ימינה לכיוון צפון מערב על דרך שתוביל אותנו חזרה לאל טיילת האספלט, נעלה על הטיילת ונרכב חזרה לכיוון צפון עד לתחנת הדלק ומשם חזרה למלון.
שימו לב – השטח במסלול זה הוא בתולי ולא מעובד, ולכן תנאי השטח והמסלול משתנים מעת לעת בהתאם לאירועי מזג אוויר. להתמצאות מיטבית ונכונה במסלול, יש לרכב לפי ההוראות באפליקציה (ראו הסבר מטה).
אורך: 10 ק"מ
רמת קושי: קלה
מסלול שמתאים לכולם! שביל מישורי וסלול לכל אורכו.
תיאור המסלול:
יוצאים מהמלון דרך השער הראשי ופונים ימינה ומיד שמאלה אל תחנת הדלק. לפני הכניסה לתחנה פונים שוב שמאלה אל טיילת סלולה הבנויה מאספלט, ורוכבים על הטיילת לאורך מטע זיתים עד שהטיילת תפנה מזרחה. בנקודה זו רואים מולנו מאגר מי קולחין, ומשם ממשיכים על הטיילת כשממול ניתן לראות את חוד עקב (הר שפיצי עם פס לבן שעולה אליו).
לאחר כ-2 ק"מ של רכיבה, הטיילת תפנה דרומה כשהיא חוצה את שדה צין וממול אפשר לראות את מדרשת בן גוריון.
מגיעים אל הגדר ההיקפית של המדרשה ונכנסים לישוב עם שביל האופניים, ומשם רוכבים לאורך הכביש של שכונת נווה צין כ-300 מ'. חוצים את הכביש לכיוון דרום מזרח, ורוכבים על המדרכה עד לכניסה לטיילת בן גוריון החדשה. כשנגיע לטיילת רוכבים מזרחה אל מצפה דור בו ניתן לעצור ולהנות מתצפית על בקעת צין.
משם ממשיכים עם הטיילת לכיוון דרום מערב עד אחוזת הקבר של דוד ופולה בן גוריון, ולאחר תצפית ומנוחה חוזרים על אותו המסלול אותו רכבנו בדרך הלוך.
– בכל נקודה במסלול ניתן להסתובב ולחזור באותו המסלול חזרה למלון.
– אין לרדת מהשביל הסלול והסימון במפה שבאפליקציה.
אורך: 15 ק"מ
רמת קושי: בינוני פלוס
זמן: כשעתיים וחצי
המסלול מתאים לרוכבים מיומנים בלבד! לא מתאים לילדים.
תיאור המסלול:
יוצאים מהמלון לכיוון חניון הרועה וחוצים בזהירות את כביש 40. מתחילים לרכב מחניון הרועה לכיוון דרום, בכביש הישן המקביל לכביש 40. ליד בית הקברות של מדרשת בן גוריון והמטווחים של הגדנ"ע, פונים ימינה לתוך ערוץ המלא בטראסות חקלאיות מהתקופה הנבטית (ומכאן נגזר שמו). לאורך השביל ניתן לראות את אזורי המחקר של האוניברסיטה העברית. בשטחים אלו חקרו נושאים של נגר עילי וחקלאות מדברית.
השביל חוצה את כל רכס חלוקים ויוצא ממערב לרכס, בחלקו העליון של נחל הבשור, שם פונים דרומה על ציר המים. מצד שמאל ניתן לראות לימן – מעין חורשת עצים קטנה המושקת במי נגר – מי שיטפונות הנסכרים בסוללות עפר שמקיפות את החורשה.
בתחנה הבאה נראה את שרידי הדיר של קיבוץ שדה בוקר, מהימים בהם גידל הקיבוץ את עדריו בעצמו. למעשה, כל השטח בו מתנהל הטיול הוא שטחי המרעה של קיבוץ שדה בוקר.
מיד לאחר הדיר ניתן לראות את סכר בוקר, סכר מים גדול שנבנה על ידי קק"ל ולא עמד לו כוחו אל מול השיטפון הראשון שהגיע אליו, ופרץ אותו. הסכר לא תוקן.
לאחר הסכר אנו פונים מזרחה, חזרה לחניון הרועה, לאורך נחל הרועה. לאחר מכן נחצה בזהירות שוב פעם את כביש 40, ונחזור חזרה למלון.
שביל הטרסות הוא מסלול במגמת עלייה שבחלקים רבים ממנו צריך "לתת בראש"
1. לחץ על הקישור באתר גיאופן עבור המסלול הרצוי.
2. האתר יעלה – (מומלץ להוריד את האפליקציה למכשיר הנייד- בחנות האפליקציות הורד את אפליקציה Israel Hiking Map).
3. הפעל GPS במכשיר הנייד.
4. הפעל מיקום עצמי של האפליקציה ע"י לחיצה על המופיע בסרגל כלים מצד שמאל של המסך.
5. עבור על כל המסלול המסומן – כך שהוא יישאר פתוח על המכשיר גם אם המסך יכבה או אין קליטה סלולארית.
6. עקוב אחר המסלול כאשר מיקומך בזמן אמת מסומן במשולש אדום או כתום.
אופני שטח ברמה גבוהה שמתוחזקות בצורה תדירה וסדורה ומעניקות חווית רכיבה ייחודית.
– אופני זנב קשיח הם אופניים עם מזלג קדמי, שבו בולם זעזועים שמשכך את מהמורות השביל ומייצב את האופניים במהירויות גבוהות. אופני זנב קשיח אלה האופניים שיש לרובנו בבית – 90 ש"ח
– אופני ילדים לילדים שיודעים לרכב ללא גלגלי עזר וללא עזרת ההורים – 60 ש"ח
– נגרר ילדים שמתחבר לאופניים של המבוגרים ומאפשר רכיבה ביחד – 60 ש"ח
– כיסא תינוק (לתינוקות עד משקל של 22 ק"ג / עד גיל 3) – 25 ש"ח
המחירים המוצגים הם לזוג אופניים ולרכיבה של עד 3 שעות. שימו לב כי המחירים עשויים להשתנות בהתאם למיקום ההזמנה. המחיר הסופי ייקבע במערכת ההזמנות ובהתאם לזמינות האופניים.
חשוב לנו שחווית הרכיבה שלכם.ן תהיה הכי טובה שאפשר!
לכן אנחנו מאפשרים לקבל החזר כספי מלא במקרים הבאים:
– מזג האוויר לא מאפשר את הרכיבה (במקרים כאלה הביטול יהיה לרוב על ידינו, ואנחנו או מקום האירוח נפנה אליכם.ן)
– הודעה עד שעתיים לפני מועד תחילת הרכיבה ללא תלות בסיבת הביטול!
שימו לב כי במקרים בהם לא תתקבל הודעת ביטול מראש בהתאם לסעיפים לעיל, לא יבוצע החזר כספי.
לגבי שינויים בהזמנה קיימת – אנחנו מבינים שלפעמים לוחות זמנים לא מתנהלים כמו שהיינו רוצים, וברוב המקרים אנחנו מאפשרים גמישות בהגעה וביציאה לרכיבה. עם זאת, עליכם.ן לעדכן אותנו בכל מקרה של איחור על מנת שנוכל להיערך בהתאם. ישנם מצבים בהם נעדכן אתכם שהאיחור לא יתאפשר ולא ניתן לבצע שינויים. שימו לב כי הגעה מאוחרת ללא הודעה מראש וללא קבלת אישור תקצר מזמן הרכיבה ולא תהיה אפשרות לקבלת החזר.
האופניים שלנו מתוחזקות ברמה שבועית על ידי צוות מיומן. על כן, הסיכוי לפנצ'ר או לתקלה אחרת במהלך הרכיבה הוא נמוך מאוד. מקרים כאלה לרוב נגרמים אם לא שומרים על כללי הרכיבה, אם רוכבים בצורה שלא הולמת ולא מתאימה לשטח או אם בוחרים במסלול ברמת קושי לא מתאימה לכישורי הרכיבה שלכם.ן.
אנחנו פה בשבילכם.ן על מנת לעזור לבחור את המסלול המתאים לכם.ן ביותר. שלחו לנו הודעה בלשונית "צרו קשר" או התקשרו אלינו.
בנוסף, עליכם.ן להבין את כללי הרכיבה בשטח המפורטים בלשונית "כללי רכיבה בשטח" טרם היציאה לרכיבה.
במעמד ההזמנה יהיה עליכם.ן לאשר כי אתם מכירים.ות את הכללים ומבינים.ות את ההשלכות של התנהגות לא תואמת לכללים אלו.
שימו לב כי רכיבה בצורה שלא הולמת את הכללים או בחירה במסלול עם רמת קושי לא מתאימה, עלולים לגרום לכך שתצטרכו לחזור ברגל או לחילופין שתצטרכו לשלם על חילוץ מהשטח. חברת גיאופן לא אחראית לספק דרך חזרה לנקודת ההשכרה במקרים שתוארו לעיל.